Процедура за рекламации
Процедура за рекламации
Купувачът е длъжен да предяви иск (за твърдящи дефекти) на стоките към продавача без неоправдано забавяне след откриване на липсата (дефекта) на стоките, или лично в помещенията на продавача, намиращи се на Lucemburská 3, Прага-Винохради в работно време от понеделник до петък от 9:00 ч. до 18:00 ч. или чрез изпращане на съответния формуляр заедно с дефектния продукт до склада на адрес: SP Venture, Průmyslová 1515/14, 102 00 Прага.
Рекламации и тяхното приложение
В случай на възникване на дефект по време на гаранционния период, в зависимост от естеството на дефекта, купувачът има следните права при рекламация на гаранцията:
- ако се касае за дефект, който може да бъде отстранен, право на безплатно, правилно и своевременно отстраняване на дефекта, право на замяна на дефектни стоки, ако такава процедура не е възможна, право на разумна отстъпка от покупната цена или право на отказ от договора,
- ако това е непоправим дефект, възпрепятстващ правилното използване на стоките, правото на замяна на дефектни стоки или правото на отказ от договора за покупка,
-ако се касае за непоправим дефект, който не възпрепятства правилното използване на артикула и не изисква подмяна на артикула, право на разумна отстъпка от покупната цена или отказ от договора.
Гаранционен срок
За всички стоки се предоставя гаранционен срок от 24 месеца, с изключение на следните случаи:
- стоките са повредени от природни стихии,
- стоките са повредени от нормалното износване,
- стоките са повредени от неправилно или непрофесионално боравене.
Формулярът за оплакване може да изтеглите от тук.