Процедура за рекламации

Процедура за рекламации

Купувачът е длъжен да предяви иск (за твърдящи дефекти) на стоките към продавача без неоправдано забавяне след откриване на липсата (дефекта) на стоките, или лично в помещенията на продавача, намиращи се на Lucemburská 3, Прага-Винохради в работно време от понеделник до петък от 9:00 ч. до 18:00 ч. или чрез изпращане на съответния формуляр заедно с дефектния продукт до склада на адрес: SP Venture, Průmyslová 1515/14, 102 00 Прага.


Рекламации и тяхното приложение

В случай на възникване на дефект по време на гаранционния период, в зависимост от естеството на дефекта, купувачът има следните права при рекламация на гаранцията:

- ако се касае за дефект, който може да бъде отстранен, право на безплатно, правилно и своевременно отстраняване на дефекта, право на замяна на дефектни стоки, ако такава процедура не е възможна, право на разумна отстъпка от покупната цена или право на отказ от договора,

- ако това е непоправим дефект, възпрепятстващ правилното използване на стоките, правото на замяна на дефектни стоки или правото на отказ от договора за покупка,

-ако се касае за непоправим дефект, който не възпрепятства правилното използване на артикула и не изисква подмяна на артикула, право на разумна отстъпка от покупната цена или отказ от договора.


Гаранционен срок

За всички стоки се предоставя гаранционен срок от 24 месеца, с изключение на следните случаи:

- стоките са повредени от природни стихии,

- стоките са повредени от нормалното износване,

- стоките са повредени от неправилно или непрофесионално боравене.

Формулярът за оплакване може да изтеглите от тук.

Грижим се за вашата поверителност

Този онлайн магазин съхранява бисквитки, които помагат за правилното му функциониране. Като използвате нашите услуги, вие се съгласявате с тяхното използване.

Позволете всичкоПодробни настройки