Проблеми с доставката
Ако доставката на вашата поръчка отнеме повече от 7 дни, проверете информацията, изпратена от нас във вашата имейл кутия:
1) Проверете потвърждението на поръчката, за да видите дали сте въвели правилно телефона за контакт. Ако не е получено потвърждение, проверете пощенската кутия за масова поща и спам или се свържете с нашата клиентска линия с номера на поръчката.
2) Моля, проверете дали сте получили имейл за изпращане на поръчката, в който изпращаме връзката за проследяване и номера на пакета. Връзката за проследяване става функционална само след физическо приемане на пакета от превозвача. Ако не е доставен имейл, поръчката вероятно все още не е изпратена по някаква причина. За повече информация се свържете с нашата клиентска линия.
3) Ако вече сме изпратили поръчката, можете да използвате номера на пакета и връзката за проследяване, за да разберете къде е пакетът в момента. За информация относно доставка, промяна на адрес или време за доставка, моля, свържете се с превозвача.
4) Ако превозвачът е загубил пакета или го е доставил повреден, моля, свържете се с нас незабавно.